Voor 17u00 een fruitmand bestellen is morgen vers bezorgd!
7 dagen in de week bereikbaar op: 085 - 025 00 58 (tussen 09u00 en 17u00)
- Mijn Klantaccount
Inloggen op je Klantaccount
- Klantenservice
- Fruitmand bezorgregio's
-
Tevreden klanten
Klanten beoordelen ons met een 9.1
-
Makkelijk & betrouwbaar
-
Winkelwagen
Je winkelwagen is leeg...
- Altijd vers fruit
- Bepaal zelf de bezorgdatum
- Goedkoopste bezorgtarief
- Bezorging in heel Nederland
- Gewoon achteraf betalen
Klantenservice » Klachten & retourneren
Heb je een klacht?
Als je een klacht hebt over een geleverde of nog niet geleverde bestelling dan kun je heel eenvoudig via je Klantaccount ons op de hoogte brengen van de klacht. Omdat je via het Klantaccount de klacht indient hebben we direct alle juiste gegevens over de bestelling bij elkaar. Dit bespoedigd de klachtenafhandeling.
Het is overigens mogelijk dat wij je vragen om een foto van het boeket indien je klacht gaat over de versheid of kwaliteitspunten van boeket.
Stuur je ons liever een e-mail dan vragen wij je zo goed mogelijk de klacht te omschrijven. Wij raden tevens aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien de klacht gaat over de kwaliteit van het geleverde product. Het is namelijk mogelijk dat wij hierom vragen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Let op: stuur altijd je ordernummer mee.
Heb je al een klacht ingediend?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@123fruitbestellen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Geschillen procedure van WebwinkelKeur.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bestelde product retourneren (herroepingsrecht)?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@123fruitbestellen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Uitzondering op herroepingsrecht
Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt als een boeket bloemen. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief
Waarmee kunnen we je helpen?
-
Klantenservice home
-
Het Webshop Keurmerk
-
Hoe plaats ik een bestelling
-
Prijzen inclusief 9% BTW
-
Hoe annuleer ik een bestelling
-
Particulier of zakelijk bestellen
-
Welke betaalmethoden zijn er
-
Wat is de status van mijn bestelling
-
Wat is de levertijd
-
Wat zijn de bezorgkosten
-
Versgarantie op onze producten
-
Voorraad van online aanbod
-
Bereikbaarheid klantenservice
-
Klachten & retourneren
-
Herroepingsrecht
-
Onze klantenreacties - reviews
-
Aan- of afmelden nieuwsbrief
-
Hoe krijg ik een Klantaccount
-
Algemene voorwaarden
-
Privacy policy
-
Bedrijfsgegevens
-
Contact opnemen